måndag 20 juli 2009

Dag 5

Johan: 88.7 - en uppgång? Spelar egentligen ingen roll eftersom jag inte är "in it for the weight", eftersom jag inte vägt så här lite på snart 20 år och eftersom jag (med den osviklige siarens gåva) vet att jag kommer att ha gått ner en bra bit tills imorgon.

Jag har haft lite ont i magen idag; lite, lite. Eller kanske inte ont utan mer... hård. Inte hård innuti utan utanpå, som om jag hade gjort många situps. Jag tror jag är på väg att få en snygg mage på köpet!

Fortfarande inga problem med drömmar om pizza, kabanoss och wienernougatglass. Snarare tvärt om. Jag kan inte riktigt se mig själv ätandes en övergrillad, fettdrypande varmkorv utan att må lite dåligt. Jag tror inte att jag kommer att få några problem att äta betydligt nyttigare i framtiden. Exakt hur mycket nyttigare återstår att se.


Trevlig raw food på råvarubutiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmet RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmet