tisdag 21 juli 2009

Dag 6

Johan: 88,0. OK. Idag börjar det. Från och med ikväll är jag ensam och ska göra alla dessa nya saker själv. Ägnar dagen åt att införskaffa maskiner och basråvaror och framemot eftermiddagen tackar jag mina guider och blir lämnad ensam. Jag står i mitt kök framför arbetsbänken och frågar mig om det inte vore enklast att bara bre en macka. Då dyker plötsligt yngsta dottern upp. Hon tittar häpet på mig och säger "Gud, vad du ser pigg ut!" och hon lutar sig fram och tittar närmare "...och dina påsar under ögonen är nästan borta. Och du ser ung ut. Oj, nu har jag en snygg pappa."

Så jag bestämmer mig för att skippa mackan. Istället kör jag igång maskinerna, blandar frukt och grönsaker och superpulver och gör en grön smothie. Det blir dagens middag - och sedan avslutar jag kvällen med en japansk samurajfilm.

Raw food finns på råvarubutiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmet RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmet