onsdag 22 juli 2009

Dag 7

Johan: Första dagen helt själv; frukost, lunch och middag. Nåja, 87.7 på morgonen är en bra början och en sporre att ta i lite extra. Problemet är bara att jag inte har något vetegräs. Stråna på mina planteringsbrickor är för små för att skördas - men jag vill ha mitt vetegräs! Det hjälper inte med att jag vill så jag strilar lite vatten över jorden; detta får bli den första - och enda(!) - dagen den här kuren helt utan vetegräs.

Fikon och linfrögröt på morgonen, energisoppa följt av en stor sallad till lunch och en smothie (idag igen?) till middag. Och: Ingenting i munnen efter klockan 19.00. Tja, förutom snus, då. Jag tror jag har snusat lite mer sen jag kom hem. Inte så att jag är tillbaks vid den höga konsumtion jag hade innan jag påbörjade det här men jag har snusat mer än jag gjorde i Brösarp. Tror jag.

raw food på råvarubutiken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmet RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmetRAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RAW FOOD RÅkost råkost råkost råkost recept recept recept recept vegan vegan vegan vegan vvegetarian vegetarian vegetarian vegetarian hälsa hälsa hälsa hälsa gourmet gourmet gourmet gourmet